Szkolenie komputerowe w Biedaczowie

komputerowyW dniach 12-21.09.2015 r. w Ośrodku Kultury w Biedaczowie odbyło się  szkolenie komputerowe dla mieszkańców Biedaczowa i Gwizdowa.

Na poszukiwanie jesieni w Biedaczowie

jesien19.09.2015r. Ośrodek Kultury w Biedaczowie zorganizował wycieczkę rowerową "Na poszukiwanie jesieni".

Na Dożynkach Gminnych

dozynki30.09.2015r. odbyły się w Starym  Mieście Dozynki Gminne. KGW i Ośrodek Kultury w Biedaczowie prezentowały dwie delegacje wieńcowe, które  wzięły  udział  w uroczystych  obchodach.

Wycieczka do Mini-ZOO

zoo27.08.2015r. Ośrodek  Kultury w Biedaczowie  zorganizował wycieczkę rowerową na zakończenie wakacji.

Bezalkoholowy Festyn Rodzinny w Biedaczowie

bezalkoholowy02.08.2015 r. Ośrodek Kultury w Biedaczowie zorganizował coroczny "Bezalkoholowy Festyn Rodzinny".

Czytaj więcej...

Wycieczka rowerowa po parafii Gwizdów

rowery parafia22 lipca 2015 r. Ośrodek Kultury w Biedaczowie zorganizował piknik rowerowy - wycieczkę po parafii Gwizdów. Po drodze odwiedziliśmy Kościół Parafialny a na  placu pod Domem Kultury urządziliśmy piknik.

Lipiec w OK Biedaczów

lipiecW lipcu Ośrodek Kultury w Biedaczowie prowadził wakacyjne zajęcia plastyczne dla dzieci. Zajęcia  te  miały różnorodny charakter - malowaliśmy w plenerze, lepiliśmy  figurki z gliny, robiliśmy prace z quilingu oraz we współpracy z Biblioteką - malowalismy przeczytane bajki, które potem "wydaliśmy" w formie książeczek. Na zakończenie przygotowaliśmy wystawę prac i wręczyliśmy nagrody dzieciom uczestniczącym w zajeciach.

Czytaj więcej...

Wycieczka rowerowa "Szlakiem kapliczek"

rowery kapliczki17.07.2015 r. Ośrodek Kultury w Biedaczowie  zorganizował wycieczkę rowerową "Szlakiem kapliczek" - odwiedziliśmy  kaplicę św. Antoniego w Kopaniach -Grabniku i obejrzeliśmy stacje drogi krzyżowej w pobliskim lesie. Na spoczynek w połowie drogi wybraliśmy zajazd na Kopaniach, gdzie się  posililismy.

Wycieczka rowerowa do Julina

rowery julin8.07.2015 r. Ośrodek Kultury w Biedaczowie zorganizował  wycieczkę rowerową  dla dzieci  na wakacjach do Julina. Na miejscu obejerzeliśmy  pałacyk mysliwski i korzystaliśmy z boiska sportowego. Na  zakończenie upiekliśmy kiełbaski i szczęśliwie  wróciliśmy do domu.

Wycieczka rowerowa do Żołyni

rowery zolynia27.06.2015 r. Ośrodek Kultury w Biedaczowie zorganizował wycieczkę rowerową "na  rozpoczęcie  wakacji " do Żołyni na plac zabaw i boisko "Orlik". Wyjazd cieszył  się dużym zainteresowaniem dzieci, które na  miejscu  miały wiele atrakcji: piłka plażowa, sztuczne lodowisko, plac zabaw. Na obiad zjedliśmy wszyscy wspólnie  pizzę  i późnym popołudniem wróciliśmy do domu.